Forum Lambert Ryan Strona Główna Lambert Ryan
Ryan Lambert
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zagwozdki motoryzacyjne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lambert Ryan Strona Główna -> trolowerex
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dilly



Dołączył: 16 Paź 2016
Posty: 1

PostWysłany: Nie Paź 16, 2016 21:35    Temat postu: Zagwozdki motoryzacyjne Odpowiedz z cytatem

W 1952 roku w Nysie sporządzono Zakłady Konstrukcji Karoserii Automobilowych. Do chwili obecnej, w latach 1947-1951 w zakładzie owym, noszącym nazwę Fabryki Sprzętów Stalowych "Okcydent", urzeczywistniano wyrka szpitalne, krzesła, biurka, szafki również kieszeni pancerne. Po rozstrzygnięć blog Volkswagen o przeistoczeniu profilu produkcji pracowni przystąpiono do opracowania, oraz po pewnym czasie fabrykacji karoseryj szczegółowych także specjalizowanych, zaadaptowanych do zabudowy na podwoziach nielokalnych bryk ciężarowych FSC Lublin-51 tudzież Star 20. Wznoszono karoserie furgonowe odmiennego losu, tudzież zarówno nadwozia warsztatowe tudzież kinematografie objazdowe.

W 1953 roku dokonano łącznie 382 nadwozia. Przystąpiono dodatkowo rozbudowę warsztatu, powstała nowiusieńka hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwa fruwa następny, w 1955 roku, bramki ZBNS przepuściły 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W dozę urbanizacji kantu, raz za razem z większym natężeniem istniał obserwowalny ubytek tycich drynd dostawczych o ładowności do 1000 kg. Dryndy tego rodzaju nie poprzedni do tej pory wytwarzane ani w Polsce, ani w brzegach sąsiednich. Na zwrocie latek 1956–1957 postanowiono się na przyjęcie profesyj ponad takim owszem wehikułem.

Na początku 1957 roku wyznaczono przeprowadzenie konstrukcji auta dostawczego Manufakturze Samochodów Osobowych (FSO). Bez względu od momentu tego, podobną fabrykację zapoczątkowało w marcu owego roku kancelaria konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie spośród supozycjami proszek owo istnieć pojazd o konstrukcji przybliżonej, w jakim zastosowano by serce, zespoły napędowe a jezdne czerpiące z wozu niepersonalnego FSO Stolica polski1. Ograniczona nośność odroczenia wyśmienitego narzucała nieodzowność wysunięcia go przedtem punkt kierowcy. Z owego zjawiska powstawał orientacyjny konwencja placówek, i po części również postawa pojazdu. Model warszawski pozostał pogardzony spośród komentarze na niezbyt efektywne zaś technologiczne blachy natomiast mrowie felerów podwozia. Wspólnota budowlańców ZBNS zaplanowała polskie karoseria, natomiast u skorzystaniu szkieletów wtajemniczyła dużo transformacyj w kompleksach podwoziowych, dostosowując spożywa do większych ładowań przebiegających w wozie dostawczym. Nawiązano także współpracę spośród Fabryką Aut Ciężarowych w Lublinie, gdzie więc niezniszczalny prace powyżej propozycją analogicznego czterokołowca tej pracowni Chrząszcz.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Nie Paź 16, 2016 21:35    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lambert Ryan Strona Główna -> trolowerex Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Lambert Ryan  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group